علیرضا رحیمی

به منظور توسعه کسب و کار فناورانه و دانش بنیان و با هدف جذب استعدادهای کارآفرینان مستعد و همچنین نخبه‌پروری، کارخانه نوآوری کارآفرینان مستعد کرج تجهیز و آغاز به کار می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه مدیریت شهری کرج، جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان و اهمیت فرهنگ سازی در این خصوص اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور راه اندازی پایگاه اصلی و تشکیل کمیته راهبری کارخانه نوآوری تنظیم شده که گامی مهم در جهت حمایت از کارآفرینان استارتاپی و ایجاد اشتغال و کسب و کارهای نوین خواهد بود.

وی اضافه کرد: شناسایی استعدادهای شهر، ظرفیت‌های شغلی کارآفرینان، توانمندسازی و نخبه پروری با حمایت دولت، مجموعه مدیریت شهری، کارآفرینان، دانشگاه ها و سرمایه گذاران از اهداف دیگر این طرح بوده که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. 

معاون شهردار کرج افزود: طراحی مجموعه های هدفمند جهت شناسایی و بکارگیری فرصت های نوین کسب و کار و تبدیل ایده های تئوری به کسب و کار موفق و بسترسازی لازم جهت بهره برداری عمومی و همچنین علاقمندان به این حوزه، در کارخانه نوآوری صورت گرفته و شبکه های فعال از کارآفرین ها و افراد دارای دانش تخصصی را تشکیل می دهد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در پایان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کسب و کارهای موفق در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ابراز امیدواری کرد: با حمایت کلیه دستگاه‌های اجرایی دخیل در این امر مهم، به زودی شاهد گسترش اشتغال، ایجاد نهادهای تخصصی کسب و کار، ترویج کار داوطلبانه و ارزش آفرینی در حوزه کار و همچنین جذب مشارکت‌های عمومی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان البرز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =