محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

عضو شورای شهر کرج از ارسال ۲۰۰ ایده به ششمین جشنواره ایده های برتر استان خبر داد.

محمد نبیونی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به نتایج برگزاری جشنواره ایده‌های برتر استان اظهار کرد: ششمین جشنواره ایده های برتر البرز آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش برگزار شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بخش مهمی از آنها به مسائل مربوط به مدیریت شهری مرتبط بود.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: بر این اساس بنا شد ایده های ارائه شده در این جشنواره که به حوزه مدیریت شهری مرتبط بود به صورت ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.

به گفته این مسئول ایده هایی در خصوص مدیریت پسماند، خدمات شهری، جمع آوری زباله، تفکیک از مبداء و مسائل مرتبط با شهر هوشمند بخشی از ایده های مطرح شده در این جشنواره بود.

وی اظهار کرد: بنا شده در ایام الله دهه فجر  بهترین ایده ها معرفی و پس از آن به حوزه های مربوطه ارجاع داده تا شرایط عملیاتی شدن آنها فراهم شود.

نبیونی گفت: امید است در سالهای آتی ایده های بیشتری توسط جوانان، نخبگان و پیشکسوتان حوزه های مختلف مدیریت شهری ارائه شود و شورا و شهرداری هم از صاحبان این ایده ها حمایت لازم را داشته باشد تا با اجرایی شدن آنها به سمت افزایش رفاه شهروندان گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =