اکبر سلیم نژاد-رییس کمیسیون فرهنگی

رییس شورای شهر کرج: ۷۰ درصد بودجه عمرانی سال ۹۷ شهرداری کرج محقق شده و خوشحالیم این مجموعه در مسیر انضباط بخشی هزینه ها حرکت می کند.

اکبر سلیم نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: هفته گذشته جلسه بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری کرج برگزار شد که پس از پایان این جلسه مشخص شد در این سال ۷۳ میلیارد تومان در هزینه های جاری شهرداری کرج صرفه جویی شده است.

وی ادامه داد: لایحه کاهش ۷۳ میلیارد تومانی هزینه های جاری شهرداری کرج پس از تصویب در هیات تطبیق و فرمانداری کرج اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: برای اولین بار است که لایحه تفریغ بودجه شهرداری توسط دو حسابرس امین شورا با دقت و حساسیت خاص مورد بررسی قرار می گیرد.

وی توضیح داد: از شهرداری درخواست شده در هزینه کرد امور جاری خود برای سال ۹۸ هم صرفه جویی بیشتری داشته باشد.

رییس شورای شهر کرج اضافه کرد: بودجه مصوب سال ۹۷ شهرداری در قالب متمم هزار و ۹۸۶  میلیارد تومان بود که هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان از این بودجه محقق شده است.

این مسئول با توضیح در خصوص دلیل  کسری درآمد در برخی حوزه ها اضافه کرد: عمده کسری درآمد بر اساس پیش بینی صورت گرفته در قالب فروش اموال غیر منقول و اراضی بوده که یا فروش نرفته یا از طریق شهرداری عرضه نشده است.

سلیم نژاد ادامه داد: میزان هزینه های جاری پیش بینی شده در بودجه سال ۹۷ شهرداری کرج ۸۳۲ میلیارد بوده که ۷۵۵ میلیارد آن تا کنون هزینه شده است.

وی افزود: ۷۰درصد بودجه عمرانی سال ۹۷ شهرداری کرج  تحقق پیدا کرده و خوشحالیم این مجموعه  در مسیر انضباط بخشی هزینه ها حرکت می کند.

وی ادامه داد: علی رغم کاهش ۷۳ میلیاردی هزینه های جاری شهرداری، حقوق، مزایا و اضافه کاری کارکنان شهرداری کاهشی نداشته است و این کاهش به هزینه های غیرضروری مربوط می شود.

رییس شورای شهر کرج گفت: این مبلغ صرفه جویی شده برای تکمیل پروژه های عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بیشترین بخش بودجه به حوزه عمرانی اختصاص داده شود  تا کرج با  سرعت بیشتری مسیر توسعه را طی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =