ضایعات فروشی

هرچند همه این مراکز در خارج از حریم منطقه فعال هستند ولی با توجه به اینکه قراردادشان با پیمانکار به پایان رسیده باید مکان فعالیت خود را تغییر دهند.

ربی سعادت در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه به زودی تمام مراکز خرید و فروش دام  زنده در منطقه ۴ پلمب می‌شود، اظهار داشت: فعالیت مراکز خرید و فروش احشام در داخل بافت شهری به واسطه شیوع آلودگی، مزاحمت برای شهروندان و انتشار بوی نامطبوع غیرقانونی است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته بیشتر مراکز خرید و فروش دام زنده در منطقه ۴ پلمب شده و تنها دو یا سه مورد از آنها باقی مانده که ظرف دو هفته آینده از ادامه کار آنها نیز جلوگیری می شود.

این مسئول با بیان اینکه به زودی وضعیت مراکز خرید و فروش ضایعات فعال در این منطقه نیز مشخص می شود، اضافه کرد: هرچند همه این مراکز در خارج از حریم منطقه فعال هستند ولی با توجه به اینکه قراردادشان با پیمانکار به پایان رسیده باید مکان فعالیت خود را تغییر دهند.

مدیرمنطقه ۴ شهرداری کرج همچنین به آغاز جانمایی سطل های مکانیزه در این منطقه اشاره کرد و گفت: حدود ۶۰ سطل زباله جدید به این منطقه اختصاص یافته که به مرور جایگزین سطل های قدیمی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =