زین العابدینی

"محمدرضا زین العابدینی" معاون خدمات شهری شهرداری کرج که با کوچ نابهنگامش در روز چهارشنبه هفته گذشته ناگهان شوک بزرگی به حلقه مدیریت شهری و دوستدارانش در میان مردم و اصحاب رسانه وارد کرد، در گفت و گوی کوتاهی که چند هفته قبل با ما داشت، یکی از دیدگاه های رایج و نادرست مردم را پاک کردن فوری شهر از چهره زمستان و برف عنوان کرد.

پایگاه خبری کرج امروز، عادله ارشادی مقدم / باور کردن زمستان، کار سختی .... نمی دانم هست یا نه؛ اما می دانم جای خالی مردی که همین چندی پیش در مصاحبه اش تاکید داشت "مردم باید زمستان را باور کنند" دیگر در این دنیا نیست و خودش خیلی زود زمستان را پذیرفت و باور کرد.

این روزها که آسمان برفی است و زمین یخ زده است، این روزها که نیاز بیشتری به مدیریت بحران و برف در شهر داریم و البته به مدد همکاری خوب نیروهای خدمات شهری با مشکل جدی ای مواجه نشدیم، اما جای خالی مردی که معتقد بود مردم باید از برکات و زیبایی های زمستان و برف لذت ببرند، بیشتر خالی احساس می شود.

"محمدرضا زین العابدینی" که با کوچ نابهنگامش در روز چهارشنبه هفته گذشته ناگهان شوک بزرگی به حلقه مدیریت شهری و دوستدارانش در میان مردم و اصحاب رسانه وارد کرد، در گفت و گوی کوتاهی که چند هفته قبل با ما داشت، یکی از دیدگاه های رایج و نادرست مردم را پاک کردن فوری شهر از چهره زمستان و برف عنوان کرد.

او تاکید داشت: در بسیاری از کشورهای دنیا، مردم به هنگام بارش برف به عنوان یکی از زیبایی ها و نعمت های الهی، از این فرصت برای قدم زدن و لذت بردن از محیط استفاده می کنند. می گفت: خیلی ها این روزها خودروهایشان را کنار می گذارند و در شهر قدم می زنند تا از سپیدی برف و زیبایی های آن بهره بیشتری ببرند. همچنین آنها در این روزها بیشتر به سمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می روند و تلاش می کنند با کم کردن حضور خودروهای شخصی در خیابان از بروز ترافیک های سنگین و ایجاد اختلال در کار نیروهای شهرداری برای پاکسازی معابر، جلوگیری کنند.

به هر حال، در این روزهای برفی، زین العابدینی، مردی که طنین خاص صدا و رفتارش او را از سایر مدیران و مسئولان، متمایز می کرد، دیگر نیست. به طور حتم خانواده او هم زمستان امسال را بیش از سال های دیگر باور کرده اند و ما هم باید بپذیریم که زمستان حیات مان دیر یا زود خواهد رسید. زمستانی که می توانیم در بهارهایش، در تابستان ها و پاییزهایش، مهربانی، گرما و یکرنگی را به جای کینه، بددلی و دو رنگی به هم هدیه بدهیم و به وقت فرا رسیدن فصل سرما و کوچیدن، از آنچه با خود به همراه خواهیم برد، لذت ببریم. 

روح مرد خوش قلب مدیریت شهری کرج شاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =