پل حصارک

با افتتاح این پل حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بارِ ترافیک، مصرف سوخت و زمان سفر همراه خواهد شد.

علی کمالی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با تشریح عملکرد پروژه بزرگراه شمالی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه بزرگراه شمالی نیازمند حمایت دولت است و در این خصوص به همراه اعضای شورای شهر جلسه بسیار خوبی با معاون رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ متر مکعب بتن ریزی پدستال پایه پل بزرگراه شمالی به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: شهرداری کرج در اتمام پروژه هایی که در کاهش ترافیک کلانشهر کرج موثر بوده و به رفاه حال شهروندان می انجامد، اهتمام ویژه ای دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به بتن ریزی پل B4 از مجموعه پل های پروژه چندسطحی حصارک (هزار و ۲۰۰ متر مکعب) عنوان کرد: این میزان بتن ریزی به صورت مستمر و در یک شبانه روز انجام شد.

شهردار کرج اضافه کرد: با افتتاح این پل؛ تمرکز بر اجرای پل گذاشته می شود. 

کمالی زاده با اشاره به آخرین وضعیت پل چندسطحی حصارک نیز گفت: روند پییشرفت این پروژه قابل قول است ضمن آنکه با بهره برداری از پل چندسطحی حصارک، حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بار ترافیک، مصرف سوخت و زمان سفر همراه خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =