کرج

چیزی که در هر تفکری، چه موافق و چه مخالف مورد وثوق است و به دیده احترام به آن نگریسته می شود، تلاش است.

پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی فراغت / چیزی که در هر تفکری، چه موافق و چه مخالف مورد وثوق است و به دیده احترام به آن نگریسته می شود، تلاش است. تلاش برای تغییر، برای بهتر شدن، برای نشان دادن چیزی بیش از آنچه هستیم. حتی چند قدم. تصور کنید در عضویت تیم ورزشی هستید. حتی در تیمی که همه بازیکنان بد بازی می کنند و روز بدشان است اگر تو خوب بازی کنی؛ و اگر تا آخرین توان بجنگی، دیده می شوی. خواه در محله ای دورافتاده؛ یا در استادیومی ملی و چه در قاب رسانه ای به نام تلویزیون

چیزی که باید به آن توجه داشت نگاه و توجه مردم است؛ نگاهی که دروغ بر نمی تابد و در هر برهه ای هر کسی خوب بوده؛ خوب توصیف کرده. هر که تلاش کرده

یکی از مشکلاتی که کرج از قدیم الایام با آن درگیر بوده و همواره به عنوان ابتدای ترین خواسته مطرح و بخاطر عدم توجه به آن با انتقادهایی جدی روبرو بوده؛ کیفیتِ آسفالت خیابان ها است.

خواسته ای بحق که با وجود ظاهر ساده آن، اما همه این سال ها آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نگرفت. اما در شورای پنجم و بعد از روی کار آمدن علی کمالی زاده؛ شاهد تغییرِ روند و توجه به نیازهای شهروندان در سطوح مختلفیم؛ با وجود کمبودهایی که هنوز باقی است اما عزمی جدی برای کاهش مشکلات احساس می شود.

شاید توزیع ۲۰۰ هزار تُن آسفالت از ابتدای امسال تاکنون (چه در مناطق برخوردار و چه کم برخوردار) گواهی باشد که مجموعه مدیریت شهری با برنامه ریزیِ دقیق و کاربردی به دنبال ارتقای کیفیت خدمات و مهیا کردن شهری دوست داشتنی تر از قبل برای شهروندان است، و در این راه از همه آنچه دارد سود می برد.

در کنار این ها؛ تلاش در سایر حوزه ها همچنان ادامه دارد. با وجود مشکلات پیدا و پنهان اقتصادی؛ برای حل مشکلاتِ حوزه هایی مثل قطار شهری کرج برنامه ریزی شده. کارها نه تنها از حرکت نایستاده، بلکه در بخش هایی با ضربِ بیشتری نیز ادامه دارد. تلاش برای افتتاح فاز نخست خط ۲ قطار شهری کرج در نیمه اول سال ۹۹، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی (امضای قرارد برای خرید ۷۰ دستگاه اتوبوس نو)، توسعه فصای سبز و تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مثل پل چندسطحی حصارک و اخیرا هم امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری رییس جمور برای تکمیل، تجهیز و راه اندازی کارخانه نوآوری استان.

اینها تنها بخشی از فعالیت ها و تلاش های مجموعه شورا و شهرداری است. چیزی که پیداست کمبودها و راه باقی مانده تا تبدیل شدن به شهر ایده آل است؛ اما تلاش برای بهتر شدن همچنان ادامه دارد. قطع یقین با ادامه این مسیر و با مشارکت شهروندان شاهد کرجی خواهیم بود متفاوت تر از امروز و زیباتر از دیروز. کرجی که علاوه بر ایجاد حس تعلق؛ لبخند رضایت را بر لبان شهروندانش جاری می کند. مهم؛ در مسیر ماندن و تلاش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =