نم

امیدوارم روزهای برفی پیش رو، روزهای بسیار خوب و لذتبخشی برای شهروندان باشد.

پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده / موج جدید بارش ها در راه است و عزم و اراده ما ایجاد آمادگی شایسته برای مقابله با همه بحران ها، به ویژه برف و باران است که رسیدگی به شرایط شهر در چنین مواردی، بیش از دیگر ارگان ها، متوجه شهرداری است

با توجه به اینکه در روزهای آتی، نعمات الهی بر شهر ما نازل خواهد شد، امروز همکاران مان در حوزه های معاونت و مدیران مناطق را دور هم جمع کردیم تا همچون بارش های پیشین، با بروز کمترین مشکل و آسیبی، از این مرحله عبور کنیم. خوشبختانه طبق گزارشات ارائه شده، شهرداری کرج برای مقابله با آب و برف گرفتگی معابر در آمادگی کامل به سر می برد. در قالب این جلسه فوری، میزان ادوات و تجهیزات و نیز حجم ماسه و نمک دپو شده در هر منطقه مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت نیاز، این امکانات افزایش یابد.

درخواست ما از شهروندان همچون گذشته، آشتی کردن با زمستان و لذت بردن از این فصل زیبای الهی است تا خودروهای شخصی شان را کنار بگذارند و با استفاده از وسایل حمل و نقل شهری، بار کمتری را به دوش ترافیک شهر بگذارند. این امر البته مددرسان جدی ما در پاکسازی معابر و جلوگیری از بروز خطر برای شهروندان و خودروها نیز هست.

همچنین توصیه اکید ما به خانواده هایی که از بخاری استفاده می کنند، چک کردن مداوم تجهیزات بخاری و مراقبت از عدم کیپ شدن لوله روی پشت بام است. 

امیدوارم روزهای برفی پیش رو، روزهای بسیار خوب و لذتبخشی برای شهروندان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =