پوستر مسابقه

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرداری کرج از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هانیه وجیهه در تشریح این خبر ضمن عرض تسلیت به مناسبت دخت گرامی نبی مکرم اسلام اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است که ویژه کارکنان شهرداری و خانواده های آنان و همچنین اعضای بسیج طراحی شده است.

این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه  افزایش سطح آگاهی نسبت به سیره و زندگی ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) است، افزود: خطبه فدک حضرت صدیقه طاهره (س) یکی از مواریث بزرگ اهل بیت (ع) و مصادر محکم اعتقادی اسلامی و حماسه فاطمی در دفاع از ولایت و حق غصب شده زهرای اطهر و محکم‏ترین و مستندترین متن تاریخی و تحلیل تاریخ حیات پیامبر اکرم (ص) است که باید به متن و مفاهیم آن توجه شود.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرداری کرج تصریح کرد: این مسابقه به همت پایگاه خواهران حضرت زینب (س) و پایگاه برادران شهید سلطانی کرج طراحی شده است.

وجیهه  بیان کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه و دریافت سوال ها به کانال تلگرامی پایگاه شهید سلطانی به نشانی @basijsoltani مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =