1

جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، با اشاره به آمادگی کامل مناطق ۱۰ گانه برای برف‌روبی خیابان های سطح شهر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، مناطق شهرداری کرج در ساعات مشخص شده نسبت به نمک‌پاشی و شن پاشی معابر اقدام کردند تا شهروندان روز برفی خوبی را آغاز کنند.

سید جواد حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به محض شروع بارش برف، عملیات برف روبی در همه مناطق، به ویژه مکان های پرتردد و شیبدار کرج آغاز شده و همه نیروها و تجهیزات در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی، با تشریع اقدامات انجام گرفته در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، افزود: در منطقه ۱ از دقایق اولیه بارش برف ۱۱۰ نفر نیروی خدمات شهر و ۴۰ نفر نیروی فضای سبز با استفاده از ۴۰ دستگاه ماشین آلات زمستانی اقدام به پاکسازی معابر کرده اند.

این مسئول با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ کرج، برای مدیریت بارش ها نیز بیان داشت: هم اکنون در این منطقه، تمامی اقدامات لازم شامل نمک پاشی و استفاده از ماشین آلات برای برف روبی معابر در حال انجام است.

به گفته این مسئول، در منطقه ۳ کرج، نیروهای خدمات شهری همزمان با شروع بارش در سطح منطقه  حضور داشته و با استفاده از ۱۸ دستگاه ماشین آلات و پخش حدود ۲۷۰ تن شن و ماسه اقدام به بازگشایی معابر و پیاده روها و نیز تکاندن درختان کرده اند. 

جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، از تلاش نیروهای برف روب منطقه ۴ برای پاکسازی معابرخبر داد و گفت: این منطقه با ۲۴ دستگاه ماشین آلات و اداوت زمستانی و نیز با بکارگیری ۱۶۰ نفر نیروی انسانی اقدام به پاکسازی معابر کرده است .

وی، همچنین به استفاده ۲۴ دستگاه ماشین آلات زمستانی در منطقه ۵ کرج اشاره کرد و اذعان داشت: این منطقه با ۱۲۰ نفر نیروی خدمات شهر و ۹۳ نفر نیروی فضای سبز اقدام به پخش ۵۰ تن نمک کریستال و ۱۰۰ تن نمک و ماسه جهت پاکسازی معابر از برف کرده است. در منطقه ۶ شهرداری کرج نیز عملیات برف روبی و یخ زدایی با استفاده از ۳۷ دستگاه ماشین آلات زمستانی انجام گرفته است. همچنین کلیه نیروهای عملیاتی و اجرایی این منطقه در آماده باش کامل هستند.

حسینی، اضافه کرد: در منطقه ۸ شهرداری کرج نیز ۱۲۰ نفر نیروی خدمات شهر و ۵۹ نفر نیروی فضای سبز، با استفاده از ۱۵ دستگاه ماشین  آلات زمستانی اقدامات مطلوبی در زمینه رفع مشکلات برف گرفتگی معابر انجام داده اند. ۲۲ دستگاه ماشین آلات نیز در منطقه ۷ به مدد کارکنان خدوم خدمات شهری و فضای سبز این منطقه آمد تا عملیات برف روبی معابر و سبک کردن بار درختان با سرعت قابل توجهی انجام گیرد.

جانشین معاون خدمات شهری کرج، ماشین آلات زمستانی به کار رفته در منطقه ۹ را شامل ۱۲ دستگاه ذکر کرد که اقدام به پخش ۹۰ تن شن و ماسه در سطح منطقه کرده اند. 

وی، تلاش ۶۵ نفر نیروی خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۱۰ با استفاده از ۱۴ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانی را نیز در راستای بهبود مسیرها و جلوگیری از برف گرفتگی معابر عنوان کرد.

این مسئول ضمن قدردانی از تلاش همه نیروهای فعال و زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز که طی شب گذشته به صورت ویژه و خارج از شیفت کاری، در خدمت شهر و شهروندان بوده اند، یادآور شد: از تمامی شهروندان خواهشمندم برای امنیت هرچه بیشتر خود و برای آسان‌تر شدن انجام وظایف همکاران پاکبان در امر پاکسازی و نمک پاشی از تردد غیرضروری در معابر خودداری کنند تا بتوانیم با حداکثر سرعت وظیفه خدمات‌رسانی خود را به انجام برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =