رحیم خستو

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: فقدان هویت فرهنگی در بسیاری از سازه ها، زندگی در شهرهای امروزی را غیرقابل تحمل کرده است.

رحیم خستو در گفت‌وگو باپایگاه خبری کرج امروز ‌با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی نماهای زشت و زیبای شهر اظهار کرد: این مسابقه با همکاری انجمن عکاسان وکمیسیون هنر و سازمان نظام مهندسی استان برگزار می‌شود و علاقه مندان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی ادامه داد: برای شرکت در این مسابقه هم شهروندان و هم عکاسان حرفه ای باید از بناهای زشت و زیبای شهر عکاسی کنند.

وی با بیان اینکه سازه‌ها انتقال دهنده روح و حس هستند، اظهار کرد: متاسفانه رشد شتابان شهر نشینی و عدم نظارت دقیق بر ساخت سازه‌ها ‌و فقدان هویت فرهنگی در بسیاری از آنها، زندگی در شهرهای امروزی را غیر قابل تحمل کرده است.

این مسئول تاکید کرد: برگزاری این مسابقه بهانه‌ای می شود که هم مردم و هم مسئولان نگاهی به سیمای شهری داشته باشند.

نائب رئیس شورای شهر گفت: با برگزاری چنین رویدادهای در مسیر برجسته سازی بناهای زیبا و الگوسازی آنها گام برمی‌داریم.

وی توضیح داد: با توجه به نقطه نظرات شهروندان در خصوص  فرهنگ، تاریخ و هویت شهری، به راحتی می توان فهمید عموم مردم چه نوع سازه‌هایی را می پسندند و چه سازه ای از ذهن آنها نازیبا و آزاردهنده است.

وی اضافه کرد: با برگزاری این مسابقه هم جوایزی را برای شهروندان و عکاسان در نظر می‌گیریم و هم تشویق‌هایی برای سازندگان بناهای زیبای شهر لحاظ می‌شود.

خستو در ادامه با با بیان اینکه به زودی کلنگ زنی  ساختمان تئاتر شهر کرج آغاز می شود، توضیح داد: طرح یکی از اساتید دانشگاه تهران برای اجرای این پروژه پذیرفته شده و به زودی کلنگ این مجموعه در فضای خالی پشت پارک تاجیکستان به زمین زده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =