بازدید وحیدی

شناسایی و معرفی آداب و رسوم، فرهنگ‌های مختلف اقوام ایرانی و ترویج الگوهای مناسب فرهنگی و مذهبی باید سرلوحه کار فرهنگسراها و مراکز فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در بازدید از فرهنگسرای شهید آوینی با اشاره به اینکه فراهم کردن محیط‌های مناسب فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان در زندگی شهرنشینی موجب ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی اجتماعی می شود، اظهار داشت: توسعه، ترویج و ارتقای مراکز فرهنگی هنری و ورزشی، بسترسازی لازم جهت مشارکت مناسب شهروندان در این فعالیت‌ها را به دنبال دارد.

وی گفت: حمایت از هنرمندان و ورزشکاران، شناسایی و معرفی آداب و رسوم، فرهنگ‌های مختلف اقوام ایرانی و ترویج الگوهای مناسب فرهنگی و مذهبی باید سرلوحه کار فرهنگسراها و مراکز فرهنگی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ادامه داد:‌ در حال حاضر تعدادی فرهنگسرا در سطح شهر کرج وجود دارد که اقدامات مختلفی را انجام می دهند، اما تعداد کافی نیست و باید تعداد مراکز به حدی زیاد شود که تمامی شهروندان دسترسی سریع و آسان به این مراکز داشته باشند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: کمیسیون  فرهنگی شورای شهر کرج آمادگی هرگونه همکاری و تعامل در امور و مباحث فرهنگی و شهروندی است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج نیز در این بازدید گفت: فرهنگسرای شهید آوینی تنها مجموعه فرهنگی در این منطقه است که باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را برد و خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه کرد.

محسن کمالی دهقان ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی نقش تعیین کننده ای در اشاعه هنجارهای جامعه دارند و تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود:‌ باید فرهنگسراها با در نظر گرفتن اولویت های محلات مختلف و همکاری با مساجد بتوانند با هدفمندی افراد بیشتر به خصوص جوانان و نوجوانان را جذب کنند.

منصور وحیدی؛ عضو شورای شهر کرج به همراه محسن کمالی دهقان؛ سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج به صورت سرزده از فرهنگسرای شهید آوینی واقع در شهرک جهان نما بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =