پارک

تا پایان سال پنج پارک در کلانشهر کرج آماده بهره برداری خواهد شد.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه پارک امید در ورودی جاده چالوس میزبان مسافران نوروزی خواهد بود، اظهار داشت: این پروژه ۳.۵ هکتاری تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر پارک امید، چند پروژه از جمله بیش از پنج پارک و همینطور بهسازی و مرمت کاخ مروارید و آماده سازی بوستان های سطح شهر نیز در دستور کار سازمان قرار دارد که همزمان با دهه فجر و آغاز سال نو به بهره برداری می رسند. 

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کرج به عنوان یکی از راه‌های مواصلاتی نقش مهمی در جابجایی مسافران نوروزی دارد، گفت: جاده چالوس به عنوان یکی از زیباترین جاده های کشور پذیرای بسیاری از هموطنان است که این موضوع موجب شده سازمان سیما، منظر برنامه های مُدونی را در آستانه بهار ویژه این مسیر، تدارک ببیند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ایجاد تفرجگاه و مناظرِ زیبا همزمان با زنده شدن طبیعت را یکی از وظایف مدیریت شهری دانست و افزود: به همین منظور پروژه دیوار سبز ضلع شمالی جاده چالوس در محدوده میدان امیرکبیر اجرا و برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان مقرر شد در محدوده زیرینِ دیوار مذکور پارک ۳.۵ هکتاری امید نیز احداث شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =