علی علوی

رئیس اداره نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه های ورزشی محلات با حضور بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده خبر داد.

علی علوی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آغاز مسابقه های ورزشی محلات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، اظهار داشت: این رقابت ها هر سال و همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره از رقابت ها بانوان می توانند در رشته های مینی والیبال، والیبال، داژبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی، دارت، نینجوتسو، تنیس روی میز، سورنا و شنا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی همچنین به رشته های ورزشی آقایان در مسابقات ورزش محلات اشاره کرد و گفت: مینی والیبال، فوتسال، والیبال، طناب کشی، نینجوتسو، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شطرنج، سورنا و دارت از جمله رشته ورزشی آقایان در این مسابقات است.

این مسئول در تشریح تاریخ برگزاری مسابقات گفت: روز جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر، سالن سید الشهدا میزبان ۸۰۰ شرکت کننده زن در رشته آمادگی جسمانی است.

علوی با اشاره به اینکه طی روز جاری سالن های مدافع حرم و گلشهر از ساعت ۱۴ الی ۹ شب آماده استقبال از برگزاری مسابقات فوتسال  آقایان است، ادامه داد: همچنین روز یکشنبه ۱۳ بهمن نیز تیم های فوتسال آقایان ساعت ۱۴ الی ۹ شب در سالن سیدالشهدا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: ۱۴ بهمن ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر مسابقات طناب کشی بانوان در سالن حصارک ، ۱۴ و ۱۵ بهمن ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر مسابقات تنیس روی میز بانوان در سالن مطهری برگزار می شود.

وی گفت: سالن بابایی پانزدهم بهمن ماه، ساعت ۱۵ میزبان برگزاری مسابقات طناب کشی آقایان است .

وی در توضیح مسابقات ۱۶ بهمن گفت: در این روز مسابقات شنای بانوان در استخر گلهشر از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر برگزار خواهد شد.

علوی اضافه کرد: هفدهم بهمن نیز، مسابقات مینی والیبال پسران ساعت ۸ صبح در سالن شهدای شهرداری، داژبال بانوان ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر در سالن شهدای حصارک و نینجوتسو بانوان نیز ساعت ۸ صبح برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۸ بهمن ماه مینی والیبال بانوان و نینجوتسو آقایان برگزار می شود، اعلام کرد: مینی والیبال بانوان  ساعت ۸ صبح در سالن شهدای شهرداری و نینجوتسو آقایان  نیز ساعت ۸ صبح در سالن شهدای سرحد آباد برگزار می شود.

به گفته علوی، سالن مدافع حرم ساعت ۱۵ روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه  میزبان برگزاری مسابقات والیبال آقایان است.

وی توضیح داد:علاوه براین، ۱۹ بهمن ماه سالن شهید بابایی نیز از ساعت ۱۵ میزبان مسابقات دارت آقایان و بانوان است.

وی همچنین اضافه کرد: مسابقات والیبال بانوان از روز ۲۰ تا ۲۷ بهمن ماه  به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر در سالن سیداشهدا برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =