فلاح نژاد

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، بر ضرورت پیاده سازی تحقیقات پژوهشگاه زلزله شناسی کشور در این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا فلاح نژاد، که صبح امروز یکشنبه، در سمینار ریسک و تاب آوری شهری در برابر زلزله با بررسی الگوی شهر کرج،سخن می گفت، محاصره شدن این منطقه در گسل های زمین را تاکیدی بر اهمیت مضاعف پرداختن به مباحث زلزله شناسی عنوان کرد.


وی، حضور و ورود مکرر هموطنان از شهرها و استان های مختلف به البرز را در کنار همه فرصت هایی که ایجاد می کند، موجب خطراتی نیز عنوان کرد و افزود: اگر زلزله ای در کرج یا البرز رخ دهد آثار و تبعات آن همه کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.


این مسئول در بخش دیگر سخنان خود، از تلاش های مدیریت شهری کرج برای انجام اقدامات بسیار شایسته در حوزه مدیریت بحران قدردانی کرد.


سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: ضروری است همه بخش ها و دستگاه های مرتبط، نسبت به همکاری و اجرای عملکرد همسو با شهرداری کرج در این زمینه، اقدام نمایند.


شهرداری کرج پیشگام در مطالعات مدیریت بحران

در ادامه این سمینار، دکتر قائم مقامیان، مجری طرح کاهش خطرپذیری لرزه ای و مدیریت بحران شهر کرج، مراحل گوناگون مقدماتی و تحقیقاتی طرح را برای حاضران تشریح کرد.

مدرس پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، با قدردانی از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج برای حمایت از تهیه این طرح، مسئولیت اصلی آن را بر عهده استانداری دانست و اذعان داشت:خوشبختانه شهرداری کرج در این حوزه پیشگام بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =