جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

بنای این بودجه که جمع کل آن را سه هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان تشکیل می دهد، تکمیل و به افتتاح رساندن طرح های نیمه کاره و بزرگ همچون بزرگراه شمالی و قطار شهری است.

پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده / با تقدیم بودجه سال ۹۹ به شورای اسلامی شهر و تبیین کلیات آن در صحن، فصل تازه ای برای مدیریت شهری کرج از راه می رسد. بنای این بودجه که جمع کل آن را سه هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان تشکیل می دهد، تکمیل و به افتتاح رساندن طرح های نیمه کاره و بزرگ همچون بزرگراه شمالی و قطار شهری است. البته در کنار تکمیل این پروژه ها، سرفصل ها و طرح های متعددی برای عرصه های گوناگون شهری در نظر داریم، که به مراتب در مراحل مختلف بررسی بودجه به آنها خواهیم پرداخت.

لیکن با توجه به بررسی های کارشناسی و بحث و تبادل نظر با مسئولان مربوطه، در بخش عمرانی بودجه، رقم یک هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان را در نظر گرفته ایم. رقم تعیین شده برای بودجه جاری مدیریت شهری در سال ۹۹ نیز یک هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان می باشد.

لازم است این نوید را نیز به شهروندان محترم بدهم که پیش از ارائه بودجه سال آینده و پس از یک مرحله فشرده کار و تلاش اعضای محترم شورای شهر به ویژه اعضای کمیسیون تلفیق، مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری، لایحه متمم بودجه سال ۹۸ نیز در صحن پارلمان شهری تصویب شد. 

تصویب این لایحه پس از طی ۱۴ جلسه مستمر صبح و عصر، انجام گرفت تا صرف منابع مدیریت شهری کرج بیش از پیش در مسیر خدمات رسانی به شهروندان قرار گیرد.

در خصوص این بودجه نیز لازم به توضیح می دانم که رقم کل بودجه متمم شهرداری کرج، سه هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان است که دو هزار و ۴۸۱ میلیارد تومان از این مبلغ از محل درآمدهای عمومی کسب می شود. محل تامین ۷۱۰ میلیارد تومان باقی مانده بودجه مذکور نیز از محل فروش اوراق مشارکت می باشد.

عمده این اعتبارات در قالب اجرای طرح های مختلف به منظور تقویت زیرساخت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر کرج صرف شده و خواهد شد.

امیدوارم با تصویب و تحقق یک به یک برنامه های ما در شهرداری کرج، تحقق و شکوفایی یک شهر پویا و شایسته را برای همشهریان گرانقدر، شاهد باشیم؛ به امید خدا.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =