احد رسولی -رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری و بافت های فرسوده

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: با حمایت شورا و شهرداری از سرمایه گذار بخش خصوصی، کرج صاحب هتل می شود.

احد رسولی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: بررسی لایحه شهرداری در خصوص رسیدگی به پرونده ساخت هتل توسط بخش خصوصی با توجه به شرح اقدامات انجام شده و گردش کار پرونده توسط اعضاء کمیسیون بررسی شد.

این مسئول با اشاره به متن لایحه شهرداری افزود: مالک و سرمایه گذار به جهت رفاه عموم مردم و مراجعین علاوه بر پارکینگ های مورد نیاز تعداد حدود 310 واحد پارکینگ عمومی نیز تأمین کرده است و در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده می شود به جهت رفع معضل چندین ساله مجتمع مذکور و ادامه روند تکمیل بنای هتل بصورت دو طبقه هتل، یک طبقه لابی و یک طبقه پارکینگ با اخذ مصوبه کمیسیون ماده 5 و رعایت سایر ضوابط مورد نیاز ضروری شهر نسبت به اخذ خدمات تعداد 249 واحد پارکینگ عمومی که در اجرای عملیات ساختمانی حذف شده به قیمت زمان تخلف اقدام شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر تصریح کرد: پس از بحث و بررسی مجدد لایحه شهرداری مشروط بر پرداخت جریمه کسری پارکینگ با حداکثر عرض معبر(خیابان طالقانی) و حداکثر ضریب به اتفاق آرا تصویب شد. همچنین مقرر گردید درآمد ناشی از کسری پارکینگ هزینه احداث پارکینگ عمومی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =