فرهنگی

ایران اسلامی با تکیه بر توان نخبگان کشور، نه تنها دیگر مصرف کننده پیشرفت های علمی آنسوی مرزها نبوده بلکه صادر کننده دانش نوین و اصول و مبانی مباحث علمی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با اشاره به اهمیت علم اندوزی تمامی آحاد جامعه در هر زمان و هر شرایطی و همچنین ابعاد و دستاوردهای تولید علم و دانش در کشور گفت: سرآغاز رسیدن به پیشرفت و دستیابی به جامعه ای پویا و دانشی عظیم و گسترده، زمانی رقم خواهد خورد که قطب علمی کشور به صنعت ترجمه کتاب و مقالات مختلف قانع نباشد بلکه به دنبال ایجاد یه نهضت و رویداد جدید در تولید علم، در سطح ملی و فراملی باشد و بدون شک این اتفاق بسیار مهم به دست دانش آموزان و دانشجویان نخبه و نفرات برتر علمی کشور در ذیل احساس مسئولیت دستگاه های اجرایی شکل می گیرد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توان نخبگان کشور، نه تنها دیگر مصرف کننده پیشرفت های علمی آنسوی مرزها نبوده بلکه صادر کننده دانش نوین و اصول و مبانی مباحث علمی است. یکی از مهم ترین اهرم های توسعه پایدار، عناصر علمی و نخبگان و دانش پژوهانی هستند که در هر یک از حوزه های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و... کشور می توانند در راستای تولید دانش و نوآوری موجب سرعت بخشیدن به رشد و توسعه علمی شهر و کشور شوند. به دلیل همین موضوع بسیار مهم، آیین تجلیل از نفرات برتر المپیادهای معتبر و نو ورودهای برتر دانشگاه های عالی جهت حمایت از جامعه علمی، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و بنیاد نخبگان استان البرز برگزار شد.

این مسئول ابراز داشت: نخبگانی که در این آیین تجلیل حضور بهم رساندند، توان این را دارند تا با استفاده از استعدادهای درخشان، بالاترین بهره مندی را برای شهر کرج، استان البرز و میهن اسلامی و همچنین فراتر از مرزها نصیب کشور کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =