رحیم خستو- رییس کمیسیون هنر وارتباطات وسخنگوی شورا

آمدن نوروز را با بنر خوشامد نگوییم، بهار با شکوفه و سبزه آمدن خود را اعلام می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور صد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر کرج، با اشاره به ضرورت نظم دهی به سیما و فضای شهری، اظهار داشت: وظیفه شهرداری اداره درست شهر است. 

وی با بیان اینکه برای هر اقدام خدماتی در شهر مسئولیتی تعریف شده است، گفت: این در حالی است که این هماهنگی بین مسئولان دیده نمی شود.

این عضو شورا افزود: بر همین اساس ضروری است، ستادی تشکیل شود و معاون خدمات شهری، مدیران مناطق و رئیس سازمان سیما و منظر به عنوان اعضای ستاد به بررسی مشکلات پیرایش شهری، تابلوهای غیر استاندارد و سد معبر که از اصلی ترین مشکلات شهر است بپردازند.

خستو با تاکید بر اینکه انجام برخی اقدامات بدون هماهنگی به نتیجه مطلوب نمی رسد، گفت: ضروری است تا هماهنگی و همراهی مدیران مربوطه با یکدیگر در این زمینه ایجاد شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین به نزدیکی به ایام نوروز اشاره کرد و افزود: برای خوشامد گویی به بهار، با نصب بنر شهر را نازیبا نکنیم.

وی افزود: بهار با شکوفه ها و سبزه ها آمدن خود را اعلام می کند و نباید با نصب بنر علاوه به افزودن نازیبایی ها، به محیط زیست نیز آسیب برسانیم.

خستو ادامه داد: باید به سمت رسوم قدیمی از جمله خانه تکانی گام برداریم و زوائد بصری را از چهره شهر پاک کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت خای خود به ضرورت داشتن کارت خوان در مطب های پزشکان اشاره کرد و گفت: درست نیست برخی بیماران که ناراحتی ریوی و قلبی دارند برای گرفتن پول در سطح شهر تردد کنند.

خستو در دیگر نطق خود از آهن زدن بانک ها بعد از اغتشاشات آبان ماه یاد کرد و افزود: این اقدام تصمیم خود بانکها بوده و احساس نا امنی را در شهر ایجاد می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =