رونمایی از ۱۴ دستگاه اتوبوس

طی ۱۰ سال گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر اضافه نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در مراسم رونمایی از ۱۴ دستگاه اتوبوس جدید و ۴ دستگاه اتوبوس نوسازی شده، گفت: با همه مشکلات موجود از جمله تحریم و نوسان بسیار بالای قیمت ها، شورای پنجم تلاش کرده است کار توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر را به انجام برساند. 

وی، تزریق این تعداد اتوبوس را مرهمی برای حمل و نقل عمومی کرج دانست و عنوان کرد: امیدواریم سازمان شهرداری ها در این زمینه یاری رسان ما در شهر کرج باشد.

این مسئول در بخش دیگر به یکی از بزرگترین پروژه های مدیریت شهری کرج اشاره کرد و ادامه داد: احداث بزرگراه شمالی باری بوده که شهرداری این کلانشهر از دوش استان برداشته اما با محدودیت منابع به شدت به کمک های دولتی نیاز داریم.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: در صورت رسیدن این کمک ها، می توانیم این طرح را تا پیش از پایان دوره پنجم شورای شهر، به پایان برسانیم.

به گفته حاجی قاسمی، فاز بعدی اقدامات مدیریت شهری کرج راه اندازی بخشی از متروی کرج است که بعد از ۲۰ سال محقق خواهد شد.

وی، از اجرای کنارگذر مهرشهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات مدیریت شهری از دولت نام برد و بیان کرد: این کنارگذر، دسترسی به فرودگاه پیام را تسریع می کند. شورا در این زمینه بودجه ای را مصوب کرده اما معارضات دولتی از جمله جهاد کشاورزی مانع از تحقق آن شده است.

این عضو شورا؛ از معاون وزیر کشور خواست این مطالبه شهروندان کرجی را نیز مورد توجه و پیگیری قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =