2

بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهریِ زیبا از حقوق شهروندی است که برای تحقق آن تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مرتضی جلالیان با اشاره به اینکه بوستان ایثار در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهریور امسال کلنگ زنی شد، گفت: پارک محله ای ایثار در راستای ارتقاء کیفیت محیط شهری، رفاه و آرامش شهروندان احداث شده است.

وی گفت: این زمین طی ۲ دهه اخیر به محل تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده بود و شهروندان از تردد سگ های بلاصاحب، معتادین متهاجر و همین طور استشمام بوی تعفن ناشی از تجمع زباله ها به شدت گلایه مند بودند.

این مسئول زیباسازی شهری را اولویت اصلی شهرداری دانست و تصریح کرد: بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهری زیبا از جمله حقوق شهروندان است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

جلالیان گفت: احداث این پارک‌ها افزایش سرانه فضای سبز شهر و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان برای استفاده از فضای سبز شهری و پارک های محله ای بوده است.

وی افزود: در حال حاضر چند بوستان در محلات مختلف منطقه آماده بهره‌برداری است که با هماهنگی‌های انجام گرفته به‌ تدریج شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود.

مدیرمنطقه ۲ کرج در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری در سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =