نهج البلاغه

مقام معظم رهبری نهج‌البلاغه را "آیین‌نامه‌ی انقلاب اسلامی ما" دانسته و بازگشت به نهج‌البلاغه را "شرط ماندگاری انقلاب اسلامی" می دانند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی با تبریک یوم الله دهه فجر و تشکر ویژه از نماینده ولی فقیه برای حمایت‌های بی دریغ‌‍شان اظهار داشت: آنچه در عصر ما قادر به رفع عمده مشکلات موجود کشور خواهد بود پرداختن به سیره ائمه معصومین در امورات زندگی و آیین حکومتداری اهل بیت علیهم السلام است.

وی کتاب فاخر نهج البلاغه را بعد از قرآن کریم از مهمترین آثار اسلام دانسته و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: معظم له نهج‌البلاغه را "آیین‌نامه‌ی انقلاب اسلامی ما" دانسته و بازگشت به نهج‌البلاغه را "شرط ماندگاری انقلاب اسلامی" می دانند.

رحیمی در ادامه متذکر شد: با این توصیفات می توان این کتاب نورانی را به عنوان رسم الخط و سیره امیرمومنان حضرت علی علیه السلام در ابعاد تاریخی، شخصیتی و زندگانی پر از خیر و برکت ایشان بیان کرد.

 این مسئول با اشاره به مشارکت بنیاد بین المللی غدیر استان در این طرح ابراز داشت: همزمان با این آئین، مراسم نهج‌البلاغه‌ خوانی نیز در ۴۱ مسجد شهرستان کرج و با هدف تبیین جایگاه آن کتاب نفیس در حال انجام است .

رییس سازمان فرهنگی در خاتمه عنوان کرد: انتظار می‌رود طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده این طرح با محوریت تبیین آموزه‌های معرفتی و سخنان گهربار حضرت علی (ع) تا پایان سال، در تمامی مساجد به‌ صورت همزمان اجرایی شود.

گفتنی است؛ طرح بزرگ یکشنبه های علوی در مسجد صاحب الزمان (عج) کرج با حضور حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، رئییس بنیاد غدیر، مدیران شهری و عاشقان امامت و ولایت رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =