1

معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، ۲ دستگاه اتوبوس را به عنوان گرمخانه سیار برای جمع آوری و ساماندهی شبانه افراد بی خانمان و کارتن خواب اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی اصغر همتی با اشاره به راه اندازی گرمخانه سیار برای اولین بار در کرج، اظهار داشت: همزمان با برودت هوا و بارندگی های اخیر، این معاونت۲ دستگاه اتوبوس را برای راه اندازی گرمخانه سیار اختصاص داده است.

وی گفت: فعالیت گرمخانه سیار از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۷ آغاز شده و تا ۹۹/۰۱/۲۷ ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است؛ در صورت نیاز، این مدت تمدید خواهد شد.

 این مسئول ادامه داد: افراد بی خانمان می توانند با استقرار شبانه در این اتوبوس ها به صورت موقت از غذای گرم، چای، آب معدنی، میان وعده، پتو و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.

همتی ظرفیت هر اتوبوس را حدود ۲۵ نفر و در مجموع ۵۰ نفر بیان کرد و افزود: پس از جمع آوری، افراد بی خانمان به سرپناه شبانه جاده قزلحصار منتقل می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: فعالیت گرمخانه آقایان واقع در میدان قدس با ظرفیت ۱۲۰ نفر از اواسط فصل پاییز شروع و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. ضمن آنکه گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران با ظرفیت ۶۰ نفر در تمام طول سال فعال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود درصورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج تماس گرفته تا ترتیب انتقال و پذیرایی در گرمخانه ها صورت گیرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =