4

عملیات لکه گیری آسفالت معابر در آستانه سال جدید نیز انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سعادت با بیان اینکه زیبایی بصری به ویژه در ایام پایانی سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: استفاده از آثار فرهنگی و هنری در سطح منطقه موجب افزایش روحیه شهروندان می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و طی بازدید های میدانی به عمل آمده از سطح منطقه مواردی از قبیل ایجاد فضایِ سبز و کاشت گل و گیاهان فصلی، مناسب سازی معابر، روکش آسفالت، مرمت اَنهار، مرمت جداول، و زیرگذرهای منطقه شستشوی پلهای عابر پیاده، بهسازی خط کشی ها، اصلاح هندسی، نصب علائم ترافیکی و... اجرایی شده است.

وی همچنین از استقرار اکیپ هایی به منظور لکه گیری آسفالت های معابر سطح منطقه در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: لکه گیری آسفالت مناطق و محلات و ترمیم آسفالت  های تخریب شده از جمله مواردی است که در قالب طرح استقبال از بهار توسط این معاونت اجرا می شود.

مدیر منطقه ۴ همچنین غبارروبی امامزاده طاهر (ع)، مساجد، شست و شو و رنگ آمیزی نماها، پاکسازی برچسب ها و پوسترها از جداره های شهری، پاکسازی و نظافت گاردریلها، جداول و اِلمانهای ترافیکی و.. را نیز از دیگر اقداماتی برشمرد که در حال اجراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =