آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: برنامه های استقبال از بهار بر اساس نیاز سنجی شهروندان تا پایان نوروز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی با بیان اینکه این طرح استقبال از بهار به منظور توسعه سطح خدمات به شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنان در حال اجرا است، گفت: این طرح در قالب برنامه های خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و براساس نیازسنجی های انجام گرفته در محدوده مرکزی شهر و با مشارکت شهروندان اجرایی می شود.

وی گفت: ایام بهار و نوروز فرصتی است تا شهروندان در ایام فراغت خود از برنامه های متنوع مدیریت شهری بهره مند شوند که در همین راستا برنامه های متنوعی در طرح استقبال از بهار برای شهروندان برنامه ریزی شده است.

این مسئول ضمن تاکید بر زیباسازی منظر شهری در آستانه سال نو، افزود: شستشو و رنگ آمیزی المانها و مبلمان شهری، شستشوی  جداره های شهری و رنگ آمیزی جداول ، آذین بندی و نورپردازی میادین و ابنیه تاریخی، بازپیرایی بوستانها، گلکاری در میادین و پارکها، کاشت درخت در منازل و مدارس، بازپیرایی سرویس های بهداشتی، تحویل مخازن بازیافت به اماکن مسکونی و تجاری از اقداماتی است که در حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ تصریح کرد: اجرای سنگفرش، ترمیم نهر، لکه گیری هندسی، مرمت نوار حفاری، مرمت جداول، همسطح سازی دریچه، رفع معارض، مرمت و نصب نرده، اجرای خط کشی و ... از جمله فعالیتهایی است که حوزه عمران و ترافیک منطقه در طرح استقبال از بهار اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =