زیرگذر ولیعصر

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات عمرانی احداث دیوار حائل پروژه ادامه زیرگذر ولیعصر و بازگشایی محور شمالی بلوار ولیعصر مهرشهر با راه آهن تهران – تبریز خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به روند اجرای این پروژه عنوان کرد: پس از اتمام عملیات جدولگذاری و روکش آسفالت قسمت اولیه زیرگذر ولیعصر به طول ۴۸۰ و عرض ۸ متر در دو لاین شرقی و غربی با تناژ مصرفی دو هزار و ۵۵۹ تن آسفالت بیندر و بلک بیس، عملیات عمرانی احداث دیوار حائل ادامه زیرگذر ولیعصر و بازگشایی محور شمالی بلوار ولیعصر مهرشهر توسط عوامل اجرایی سازمان آغاز شده است.

 این مسئول با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پروژه همچنان ادامه دارد گفت: اجرای میلگرد و بتن ریزی فونداسیون دیوار حائل زیرگذر ولیعصر و جدولگذاری لاین شرق و غرب و رفوژجداول میانی در حال انجام می باشد و پس از مراحل زیرسازی پروژه، روکش آسفالت مکانیزه معبر در دستور کار سازمان قرار دارد.

رییس سازمان عمران شهرداری کرج در پایان یادآورشد: این پروژه با هدف تسریع در تردد و دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک، دستیابی به استانداردهای مطلوب شهری و برخورداری ساکنین مناطق کم برخوردار شهر از حداقل امکانات شهری به همت نیروهای معاونت اجرایی سازمان عملیاتی شده و با تمام توان در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =