حلقه دره

کارهای بزرگی در حلقه دره در حال انجام است که با سلامت تمام مردم استان البرز و بخصوص شهر کرج گره خورده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر همتی در بازدید از حلقه دره با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در این مرکز در حال انجام است که با سلامت تمام مردم استان البرز و بخصوص شهر کرج گره خورده است، گفت : همکاران من در سازمان مدیریت پسماند طرح های نوین را در دست اجرا دارند که امیدوارم با زمان بندی طرح‌ها در بازه های زمانی کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت شاهد کارهای خوب و مثمر ثمر باشیم .

وی با بیان اینکه شیرابه حاصل از زباله ها را یکی از معضلاتی دانست که از گذشته به ارث رسیده است؛ افزود: جهت رفع این مشکل با همکاری دانشمندان ایرانی قدم‌های خوبی برداشته شده که باید با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات بیشتر روند کلی سرعت بیشتری بگیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری کرج  یکی از کارهای خوبی که در حلقه دره در حال انجام است را تبدیل زباله های نایلونی به مواد آلی دانستند که با همکاری شرکت دانش بنیان اقدامات بسیار موثری انجام شده است که می بایست ادامه پیدا کند.

همتی درباره پیشنهادهای برای حلقه دره، گفت: استفاده از پنل های خورشیدی و توربین های بادی برای تولید برق را باید پیگیری کنیم چرا که این امر می‌تواند با فروش برق به وزارت نیرو  تبدیل به منابع درآمد پایدار برای سازمان مدیریت پسماند باشد.

وی در پایان درباره عملکرد سازمان مدیریت پسماند اظهار داشت: با توجه به کارهای انجام شده و در حال انجام در کل روند کارها خوب و قابل قبول است و امیدوارم همه که کمک کنند تا روند پیشرفت ها ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =