دوربین پلاک خوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج: بلوارهای شورا، جمهوری، شهید بهشتی" محدوده دهقان ویلا" و زیرگذر مهرویلا از دیگر نقاطی است که به سامانه ثبت تخلف سرعت مجهز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به نصب و راه اندازی اولین دوربین ثبت تخلف سرعت در بلوار بلال، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته به منظور هوشمندسازی مدیریت ترافیک، ثبت تخلفات در سال جاری همچنین کاهش تصادفات ناشی از سرعت وسایل نقلیه در سطح شهر، اولین سامانه ثبت سرعت راداری در بلوار بلال نصب و راه‌اندازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه این دوربین‌ها از سوی پلیس راهور تست شده است، افزود: راداری بودن این سامانه در تخمین سرعت خودرو و پلاک خوانی خودرو از ویژگی مهم دوربین‌های ثبت تخلف سرعت به شمار می رود.

این مسئول تاکید کرد: ۲ ویژگی و آیتم یاد شده علاوه بر افزایش دقت در صحت سنجش سرعت، قابلیت کاربرد در ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی را خواهد داشت.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: بلوار شورا، بلوار جمهوری، بلوار شهید بهشتی" محدوده دهقان ویلا" و زیرگذر مهرویلا از دیگر نقاطی است که به سامانه ثبت تخلف سرعت مجهز خواهد شد.

لازم به توضیح است، پس از چهار سال پیگیری مستمر، کد جریمه برای سامانه‌های ثبت تخلف کرج از سوی پلیس راهور ناجا کشور اختصاص یافت.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =