درختکاری

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از توزیع رایگان ۵۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر بین شهروندان کرجی خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو باپایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی اسفندماه، این سازمان طبق روال هر سال، توزیع رایگان نهال در بین شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: به همین منظور در هفته درختکاری (۱۵ تا ۲۲ اسفند) شاهد توزیع ۵۰ هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر در بین شهروندان خواهیم بود.

این مسئول توضیح داد: این درختان در محل‌های پرتردد مثل امام زاده محمد(ع)، امام زاده طاهر(ع ) وگلزارهای شهدای شهر مثل گلزار شهدای چهارصد دستگاه و گلزار شهدای مطهری قرار داده می‌شوند و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز مشخص شده نهال مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بضاعتی پور با اشاره به راه اندازی پویش مردمی "درخت دوستی بنشانیم" تاکید کرد: این پویش همزمان با هفته درختکاری  با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و دوستی مردم با طبیعت اجرایی می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در پویش سراسری درختکاری امسال با کمک سازمان‌های مردم نهاد و سایر ارگان‌ها  تلاش می کنیم سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =