آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج: مهم ترین کابرد تابلوهای هدایت مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دستیابی آسان‌تر به مقصد است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امرو؛، محمدرضا احمدی نژاد ضمن تشریح بخشی از برنامه‌های این معاونت در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، اظهار داشت: همه ساله پیش از شرع سال نو معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اتخاذ تدابیر مناسب، اقدامات ویژه‌ای در راستای جلب رضایت شهروندان انجام می‌دهد.

وی بر بکارگیری از تمامی امکانات و نیروهای موجود در مناطق جهت آماده سازی بستر معابر شهر قبل از شروع سال جدید تاکید کرد و گفت: این اقدامات به منظور تسهیل در تردد شهروندان به خصوص در ایام پایانی سال انجام می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به خرید ۳۰ تابلوی هدایت مسیر در آستانه سال جدید، تصریح کرد: ۳ عدد تابلوی صلیبی، یک عدد تابلوی دروازه ای، یک عدد تابلو کنسولی و ۲۵ تابلوی پرچمی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان خریداری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه تابلوهای هدایت مسیر خریداری شده در سطح مناطق دهگانه کرج نصب می شود، گفت: برخی از این تابلوها در مبادی ورودی شهر، اتوبان کرج  - تهران و جاده چلوس نصب می‌شود.

به گفته وی؛ مهم ترین کابرد تابلوهای هدایت مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دستیابی آسان‌تر به مقصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =