جایگاه توزیع میوه نوروزی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج: ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب برای ایام نوروز در بازار روزها و جایگاه‌های تعیین شده سطح شهر توزیع می‌شود.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: اطبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، به زودی توزیع سیب و پرتقال نوروزی در بازار روزها و ۱۴ جایگاه تعیین شده در سطح شهر آغاز می‌شود.

وی توضیح داد: برای نوروز امسال ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب در سردخانه ها ذخیره شده که به مرور توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: هنوز قیمت قطعی این میوه‌ها اعلام نشده و به محض آغاز توزیع، شهروندان می توانند سیب و پرتقال مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند.

این مسئول ادامه داد: دولت در روزهای آخر هر سال با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت میوه به واسطه افزایش تقاضا، اقدام به توزیع برخی میوه ها با نرخ دولتی می‌کند.

وحیدی با اشاره به نظارت بر وضعیت بازار روزها در روزهای پایانی سال گفت: بازرسان این سازمان بر عرضه میوه های نوروز نظارت و کنترل دارند تا بازار دچار تلاطم نشود و سودجویان از این اوضاع سوءاستفاده نکنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مواد ضدعفونی کننده در اختیار تمام واحدهای بازارها روزها و جایگاه های عرضه میوه قرار گرفته تا مردم با خیال راحت بتوانند میوه شب عید خود را تهیه کنند.

وی در خصوص اینکه توزیع میوه در ۱۴ جایگاه ممکن است منجر به ایجاد صف و تجمع شود هم اعلام کرد: در صدد افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه هستیم تا از تجمع جمعیت هنگام توزیع میوه شب عید جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =