• ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر: 73884
ضد عفونی کردن شهر

به منظور مقابله با ویروس کرونا تمامی محله های کرج در سال جدید نیز هر شب ضدعفونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی در سال ۹۸ با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار سایر دستگاه ها برای مهار ویروس کرونا تلاش می کند، اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت عمومی، شهرداری تمامی امکانات خود را برای مقابله و مهار ویروس کرونا به میدان آورده است.

وی گفت: قطعا شهرداری در چنین شرایطی یکی از دستگاه‌هایی است که باید در کنار کادر بهداشتی و درمانی، تمام امکانات خود را برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلای شهروندان به بیماری به کار بگیرد و این مهم در حال انجام است. 

شهردار کرج در ادامه استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بیلبوردهای شهری همچنین نصب بنرهای اطلاع رسانی و تعطیلی کلیه اجتماعات و مراسمات در شهر را از اقداماتی برشمرد که برای کنترل این ویروس انجام گرفته است. 

وی همچنین گندزدایی اماکن های مذهبی و عمومی و ضدعفونی کردن مناطق بر اساس محله محوری و تعطیلی روز بازارهای به ویژه در مناطق ۵ و ۶  را از دیگر اقداماتی برشمرد که توسط معاونت خدمات شهر شهرداری کرج اجرایی شده است.

کمالی زاده افزود: در حوزه عملیات اجرایی، علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی مداوم محله ها، به ویژه محله های کم برخوردار که مراجعات مردمی در آن ها زیاد است، اماکن عمومی شهر از جمله بازارها، ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی‌ها، پایانه مسافربری، پل‌های عابر پیاده، محدوده بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، مبلمان شهری، پارک‌ها و ... نیز هر روز ضدعفونی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =