عملیات شستشو، میکروب زدایی و ضد عفونی وسایل پارک ها و بوستان ها

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: پارکها و بوستان‌های کرج تا عادی شدن شرایط تعطیل هستند و محدودیت‌هایی ویژه‌ای نیز برای روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته‌ شده که به‌ هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  پیمان بضاعتی پور با اشاره به تعطیلی کلیه پارکهای سطح شهر کرج تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر آن و در راستای حفظ سلامتی شهروندان تمامی پارکها و بوستان های شهر کرج تعطیل است.

وی با بیان اینکه امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارکها و بوستان های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نخواهند بود افزود: محدودیت های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا  ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده که به هیچ عنوان اجازه ورود به بوستان ها پارکها و عرصه های فضای سبز داده نخواهد شد و از شهروندان هم تقاضا داریم برای حضور و اطراق در این اماکن برنامه ای نداشته باشند.

این مسئول در ادامه به توقف کلیه فعالیتهای خدمات عمومی در پارکهای سطح شهر کرج نیز اشاره کرد و یادآور شد: انتظار داریم شهروندان از انجام فعالیتهای خارج از منزل و حضور غیر ضرور در سطح شهر و پارکها و  بوستان ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =