شورای برنامه ریزی

کسب رتبه نخست از سوی سوی سامانه ۱۳۷ در پنج ماه متوالی (مهر، آبان، آذر، دی و بهمن ۹۸ ) برای پاسخگویی به موقع به نیاز شهروندان، وظیفه و مسئولیت ما را برای حفظ این روند دوچندان می کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن کمالی دهقان با اشاره به موفق بودن منطقه ۱۰ در پنج ماه متوالی و کسب رتبه نخست پاسخگویی از سامانه ۱۳۷، اظهار داشت: این موفقیت نتیجه برنامه ریزی و کار گروهی است که امیدوارم با تلاش همه پرسنل این روند ادامه داشته باشد. 

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری کسب رضایت شهروندان است، گفت: در این راه از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه به آماده شدن سوله چندمنظوره و بحران منطقه ۱۰ نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: این سوله با مساحت ۱۲۵۰ مترمربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به زودی به بهره برداری می رسد. 

به گفته مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج؛ روز گذشته اکبر سلیم نژاد؛ رییس شورای شهر کرج به همراه مهدی حاجی قاسمی؛ دبیر و رییس کمیسیون عمران شورا از این سوله بازدید کرد. 

کمالی دهقان در ادامه به اقدامات منطقه ۱۰ در قابله با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و یادآور شد: در ایام نوروز بیش از پنج هزار محلول ضدعفونی کننده و ماسک به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار توزیع شد. 

وی ادامه داد: در کنار توزیع محلول و ماسک، پاکسازی و ضدعفونی معابر و گذرهای اصلی منطقه به ویژه نقاط پرتردد به صورت مستمر در حال انجام است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =