جشنواره لاله های شهر کرج در پارک چمران کرج

در پی شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در اماکن گردشگری متفاوت ترین دوره جشنواره لاله های کرج رقم خورد و طبیعت چشم نواز و منحصر به فرد باغ گلها بدون بازدید کننده این ایام را سپری می کند.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: همه ساله و همزمان با فرا رسیدن فصل بهار شهر کرج از نقاط مختلف کشور میزبان مسافران و گردشگران نوروزی بود که این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کردند و با حضور خود صفا و صمیمیت و برکت را برای شهر به ارمغان می آورند  و مردم نیز با آغوش باز مثل همیشه میهمان نواز آنها بودند.

وی افزود: جشنواره لاله ها یکی از پر جاذبه ترین مقاصد گردشگری استان البرز و شهر کرج است که در نوروز انبوه شهروندان و گردشگران روانه بازدید از آن می شدند و برگزاری هفت دوره موفق این جشنواره آن را  به برندینگ شهر کرج مبدل کرده است.

این مسئول ادامه داد: در فصل بهار و فروردین ماه باغ گلهایِ پارک شهید چمران کرج ،که با رویش گلهای لاله شهرت زیادی در بین سایر استان های پیدا کرده، در مدت زمان کمتر از یک ماه برگزاری این فستیوال در سال گذشته  بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده را مجذوب خود کرد.

بضاعتی پور گفت: امسال در پی شیوع ویروس کرنا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، برای جلوگیری از گسترش این ویروس میهمانان نوروزی در خانه ماندند و با پایان تعطیلات نوروزی جای خالی آنها بیشتر از گذشته احساس شد و فضای پر جنب و جوش باغ گلها بدون حضور شهروندان و گردشگران صفای نوروز را نداشت.

این مسئول عنوان کرد: زیبایی مسحور کننده باغ گلها و لاله های متنوع آن یادآور این است که پس از برطرف شدن هَم وغم این ایام و سپری شدن این روزهای دشوار که گَرد غربت روی دیدنی های غنچه های لاله غبار انداخته، جوانه امید از نو شکوفا شده و باغ گلها نیز مهمان نوازی خود را از سر خواهد گرفت.

بضاعتی پور گفت: البته سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نیز برنامه ریزی کرده تا در چند روز آینده که مابقی لاله‌های کاشته و شکوفا شد امکان بازدید و تور مجازی را از این مجموعه فراهم کند تا شهروندان بتوانند به صورت مجازی وارد باغ گل‌ها شده و از زیبایی آن لذت ببرند.

عکس های حاضر مروری کوتاه ست بر حال و هوای نوروز سال 98 و قاب خالی نوروز 99
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =