2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج: هدف مدیران مجموعه مدیریت شهری تلاش برای کسب رضایت شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مرتضی جلالیان گفت: این رتبه به دلیل عملکرد این منطقه در رابطه با رسیدگی به موقع به شکایات شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با حوزه های مختلف اجرائی در سامانه ۱۳۷ رقم خورده است؛ در این راستا میزان رضایتمندی شهروندان ۸۱ درصد اعلام شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی در تثبیت این جایگاه داریم.

وی با قدردانی از تلاش های حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز و حمایت های مدیریت بازرسی منطقه خاطرنشان کرد: کسب این رتبه با زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل، همراهی شهروندان و حمایت های مسئولان به دست آمده است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در ادامه افزود: بازدید های میدانی و شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت از مهم ترین برنامه هایی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد تا ضمن شناخت بیشتر منطقه بتوانیم به بهترین روش ممکن مشکلات و معایب منطقه و شهروندان را مرتفع نماییم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =