سیدرضا فیض

اجرای برنامه‌ها با توجه به اولویت‌ها و دغدغه شهروندان در حوزه های مختلف متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سیدرضا فیض از جمله طرح‌های اجرا شده در سال گذشته را اضافه کردن ۲۲ هزار متر از اراضی منطقه به فضای سبز عنوان کرد و گفت: علاوه بر این جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان خیابان المهدی حصارک و بلوار هوشیار در سال ۹۸ به اجرا درآمد. 

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی مطابق با نیاز شهروندان از نیمه دوم سال قبل در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تراش و روکش آسفالت و جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی از مواردی است که سال گذشته انجام شد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار آنچه انجام شد، از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲۲ هزار تن آسفالت با مساحت بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع در معابر منطقه توزیع شد، همچنین اجرای ۶۰ هزار متر لکه گیری، هفت‌ هزار متر جدول‌گذاری و احداث ۳۰ حلقه چاه جذبی از دیگر اقدامات سال ۹۸ منطقه ۵ بوده است.

مدیر منطقه ۵ ادامه داد: نصب ۳۰۰ استوانه ایمنی در بلوار الغدیر، بلوار شمس، پل سوم خرداد، پل سردخانه و ...، نصب ۵۴۰ تابلوی انتظامی و راهنمایی، اجرای ۳۰ هزار متر خط‌کشی محوری و  بازسازی ۲۲۰ عدد از تابلوهای انتظامی و راهنمایی از دیگر اقداماتی است که در سال گذشته انجام شد.

فیض گفت: جمع آوری پوسترهای تبلیغاتی و امحا ۵۰ هزار مورد پوسترهای تبلیغاتی از دیوارهای سطح معابر نیز در کارنامه یک‌ ساله منطقه ۵ وجود دارد.

وی گفت: در حوزه خدمات شهری نیز در سال گذشته اقداماتی نظیر لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها به متراژ بیش از ۱۰ هزار مترمکعب، رفع ۷۰ مورد آب‌ گرفتگی و جمع‌آوری ۲ هزار مورد از تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =