همتی بازدید بهشت سکینه

مفهوم "آرام گاه" باید در همه ابعاد گلزار شهدای بهشت سکینه (س) تبلور یابد و امروز این رویکرد در اقدامات زیباسازی و تکمیل پوشش گیاهی که توسط سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج انجام می گیرد، به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها، فعالیت های این سازمان در راستای بهسازی و زیباسازی محیط به ویژه در محدوده سالن معراج را مورد تجلیل و تقدیر قرار داد.

علی اصغر همتی با بیان اینکه آرامستان از نظر ظاهری باید در شأن مراجعه کنندگان باشد، اضافه کرد: مراجعین این سازمان در شرایط روحی و روانی بسیار خاصی قرار دارند؛ از این حیث، زیبایی محیط می تواند نقش بسزایی در بهبود حال آنها و ایجاد آرامش خاطر بیشترشان ایفا کند.

همتی اذعان داشت: آرامستان بهشت سکینه (س) امروز به محلی تبدیل شده که می تواند مرهمی بر روحیه پردرد مراجعه کنندگان شده و آنها را به آرامش بیشتری دعوت کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: امیدوارم با تکمیل و بهره برداری از سایر پروژه های این سازمان، شاهد هر چه بهتر شدن ارائه خدمات و امکانات در این حوزه باشیم.

وی، همچنین در بازدید از بخش های مختلف سالن معراج و ملاقات با زنان و مردانی که به عنوان غسال در این مجموعه خدمت می کنند، زحمات آنان را بسیار ارزشمند و قابل تحسین ارزیابی کرد و ادامه داد: تلاش این خدمتگزاران و مدافعان خاموش به ویژه در این روزهای سخت که بار روانی و کاری مضاعفی بر دوش دارند، به راستی ستودنی است.

این مسئول، تاکید کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است مراحل غسل و تدفین فوت شدگان ناشی از ابتلا به بیماری کووید19 از این پس در مجموعه گلزار شهدای بهشت سکینه(س) انجام شود، ضروری است همه امکانات و تجهیزات لازم برای حفظ سلامتی این عزیزان تامین شده و از تلاش های آنان تقدیر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =