ماسک

اقدامات جهادی مقابله با کرونا ویروس نشان دهنده عزم جدی جوانان انقلابی برای دفاع از کشور و پیشبرد اهداف عالی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی تولید ماسک برای مقابله با بیماری کرونا، ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان با انگیزه و با بصیرت در این جبهه خودجوش، گفت: امروز کشور در حال عبور از شرایط خاص و مهمی است که می بایست تمام آحاد جامعه، از مردم تا مسئولین با اقدام به موقع و در نظر گرفتن نکات بهداشتی تلاش کنند تا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و سلامتی را به کشور بازگردانند. این امر محقق نمی شود تا زمانی که بصورت جهادی و در نهایت دقت تصمیمات لازم گرفته شده و اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

این مسئول ابراز داشت: در کنار تمام حوزه هایی که در حال مبارزه و مقابله با کوید ۱۹ هستند، اقدامات بسیج دانشجویی و جوانان بصیر، با انگیزه و مهربان البرز بسیار تحسین برانگیز بوده و با تلاش مضاعف و جهادگرانه مصداق واقعی جوان انقلابی را در این روزها به جهانیان نشان داده اند. حضور جهادی این جوانان غیرتمند در عرصه های حساس کشور، نعمت بزرگی است که امروزه در جای جای ایران اسلامی جاری و ثاری است.

وی افزود: در حال حاضر دانشجوی بسیجی و جوان مطالبه گر و مومن امروزی، دوشادوش خواهران و برادران تلاشگر و گاهی با حضور همسر و فرزند خود، بی منت و خالصانه در خط مقدم جبهه تولید، تلاش خود را بکار برده تا با تولید ماسک و اهدای آن به مردم شریف استان البرز و کادرهای درمانی، سهمی عظیمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داشته باشد.

معاون شهردار در بازدید از بخش های مختلف اردوگاه جهادی بسیج دانشجویی، از قسمت برش پارچه های مخصوص، دوخت ماسک، ایزولاسیون و بسته بندی که به نوبه خود در سطح کشور از کارگاه های نمونه می باشد، اقدامات بسیج دانشجویی را قابل تقدیر و حمایت دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری کرج همواره پشتیبان و حامی گروه های جهادی بوده و از هر اقدام قانونی که نیاز به تسهیل گری در امور این عزیزان را دارد، دریغ نخواهد کرد. در همین راستا مقرر گردید درخصوص تامین برخی نیازهای اولیه این گروه جهادی نیز، مساعدت هایی از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت پذیرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط گروه های مردمی و جهادی بزودی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا ویروس بوده و همه در کنار یکدیگر به سرعت کشور را به اهداف مورد نظر در سال جدید خواهیم رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =