کمالی دهقان

ماه مبارک رمضان ویژگی های زیادی دارد که انس با قرآن مهمترینِ آن است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین کمالی دهقان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به تمرکز فعالیت‌های بسیج بر امور معنوی در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و غیرحضوری اظهار داشت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های بسیج بر امور معنوی در این ایام متمرکز شده است.

وی گفت: این ماه ویژگی های خاصی دارد که انس با قرآن مهمترینِ آن است، بر این اساس ویژه برنامه های مختلفی در پایگاه بسیج شهید سلطانی و حضرت زینب (س) با محوریت اُنس با قرآن برگزار می شود.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح شفیق نیز پرداخت و افزود: این طرح در جهت انفاق و کمک به نیازمندان اجرا می شود، تا با انفاق مال و کمک به نیازمندان، رابطه خود را هم با خدا و هم بندگانِ خدا مستحکم ساخت.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج بیان کرد: در ماه مبارک رمضان مسابقات مجازی شامل مسابقه نقاشی یک آیه از سوره حجرات و حفظ سوره نبا ویژه فرزندان پرسنل، مسابقه تفسیر سوره حجرات ویژه پرسنل با همکاری اداره آموزش و مسابقه قرآنی حفظ جز ۳۰ ویژه پرسنل همراه با اهدای جوایز ویژه برگزار می شود.

کمالی دهقان خاطرنشان کرد: با توجه به معنویت این ماه مبارک، ورودی ساختمان ستاد مرکز متناسب با این ماه طراحی شده است.

وی تاکید کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مشاوره مذهبی خانوادگی روزانه به صورت تلفنی توسط مشاور دینی و مذهبی نیز انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =