علی ارایی

توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای به ویژه در محلات کم‌ برخوردار اولویت برنامه‌های منطقه ۳ است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی آرایی با اشاره به اینکه خدمات دهی متوازن به ویژه در مناطق کم برخورداراز برنامه های صورت گرفته این منطقه طی سال گذشته بوده است گفت: اهم اقدامات منطقه در محله های کم برخوردار اجرایی شده است.

وی در تشریح اقدامات به ایجاد بانک اطلاعاتی اراضی درمنطقه ۳ اشاره کرد و گفت: با توجه به ازدیاد اراضی در این محدوده مقرر شد بانک اطلاعاتی اراضی جهت ساز و کار کسب درآمد پایدار و جذب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف ایجاد شود.

حمایت از هنر و هنرمند وظیفه است

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج ادامه داد: ایجاد نمایشگاه‌های هنری در پارک‌ها و معابر طرحی است که در سال گذشته اجرایی و محوطه ستادی منطقه نیز به گالری هنرمندان تبدیل شد.

بهسازی مجموعه بازی کودکان در منطقه ۳ 

وی گفت: هفت مجموعه بازی مرکب کودکان در پارک هامون، فرهنگیان، امام، بهاران، جانبازان، ولیعصر (عج) نیز نصب و بهسازی شد.

اجرای پروژه ها بر اساس نیازسنجی 

آرایی با اشاره به انجام پروژه های عمرانی بر اساس نیاز شهروندان؛ افزود: طرح های مختلفی در حوزه عمران منطقه  اجرای شده است که طرح تعریض بلوار ولیعصر (عج)، عملیات عمرانی باند کُندرو بلوار امام خمینی (ره)، تعریض بلوار اِرم، به منظور رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان بخشی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات اجرای بیش از ۲۰ هزار متر عملیات جدولگذاری و بیش از ۱۸ هزار متر پیاده راه سازی و اقدامات زیرسازی و آسفالت معابر به ویژه در محله هایی کم برخوردار بر اساس اولویت سنجی بهسازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =