10

تکمیل پرشتاب پروژه های عمرانی و توجه به مناطق محروم، تنها بخشی از اقداماتی است که رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محسن کمال دهقان با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۰ در سال گذشته و در جهت اهداف شهرداری اقدامات گسترده ای جهت رفاه و رضایت شهروندان انجام داده است، گفت: این اقدامات نظیر، توزیع چهار هزار و ۸۰۰ تُن آسفالت در معابر اصلی و فرعی و اجرای آسفالت سرد در معابر بعد بارندگی های زمستانی برای اولین بار در کرج بود. همچنین جدولگذاری به طول پنج هزار و ۸۰۰ متر، لوله گذاری به طول ۳۵۶ متر و پله گذاری در معابر شیب دار محله های کلاک بالا و کلاک نو طی سالی که گذشت، انجام شد.

وی افزود: اجرای جدول گذاری معابر فرعی (کوچه ها) در محله های شهرک جهان نما، کلاک نو و کلاک پائین نیز از دیگر اقدامات منطقه بوده است.

به گفته مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج؛ تکمیل پرشتاب پروژه های عمرانی، توجه به عدالت اجتماعی و مناطق محروم و فضاسازی شهری با هدف شادابی شهروندان، تنها بخشی از خدمات منطقه بوده است که منجر به ارتقای جایگاه شهر و رضایت شهروندان شده است.

تخریب و جمع آوری سازه‌های غیرمجاز حاشیه رودخانه کرج

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع دیگر بحث تجاوز به حریم رودخانه به عنوان مهمترین عامل ایجاد خسارت جانی و مالی در زمان وقوع سیلاب بود که در سال ۹۸ سازه های غیرمجاز حاشیه رودخانه کرج تخریب و جمع آوری شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: نظارت دقیق بر امور شهری، مقابله با مصادیق سدمعبر، شستشوی معابر و جداول، جمع آوری خاک و نخاله، تسطیع زمین‌های بایر، پاکسازی و لایروبی کانال ها، منهول ها و انهار در معابر و حاشیه اتوبان، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، جمع آوری روزانه زباله و انتقال به مراکز تعیین شده از دیگر کارهایی است که در حوزه خدمات شهری انجام گرفت.

اجرای طرح زیباسازی منظر ورودی خط ۴ حصار

کمالی دهقان ادامه داد: اجرای طرح زیباسازی منظر ورودی خط ۴ حصار به متراژ یک هزار مترمربع از مقطع معبر، همراه با طراحی بدنه جنوب شرقی و شمال غربی این محور پر تردد در سال ۹۸ صورت گرفت.

وی گفت: کاشت گل و گیاه به تعداد دو هزار بوته، کاشت نهال به تعداد سه هزار اصله، کارگزاری لوله قطره ای به متراژ ۹ هزارو ۲۰۰ متر از اقدامت حوزه فضای سبز بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سوی دیگر و در جهت آسایش و رفاه حال شهروندان، با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مسئولین اداره زیباسازی منطقه، ۱۲ هزارمتر از دیوارها و ۳۰ هزار متر از جداول سطح منطقه رنگ آمیزی شد.

وی در پایان گفت: در سال ۹۸ با توجه به نیازهای شهروندان، پروژه های فرهنگی زیادی نیز به اجرا در آمد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =