اتوبوس

دولت از صندوق کارآفرینی امید به ازای تعمیر و اورهال هر دستگاه اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند، از این رو درخواست ما برای ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در حاشیه دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور استاندار البرز صورت گرفت، افزود: هفته گذشته استاندار البرز به صورت سرزده از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج بازدید کردند و برای اتمام این پروژه تا پایان سال، مسائل و مواردی مطرح شد.

وی ادامه داد: یکی از این موارد، بحث اوراق مشارکت بود که نیاز به موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور داشت.

این مسئول گفت: در کمتر از چهار روز پس از بازدید، استاندار البرز هماهنگی‌های لازم انجام داده و با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از استاندار البرز تشکر می کنم چرا که در حوزه پروژه‌های زیر ساخت استان و کلانشهر کرج، فعالیت بسیار خوبی را دارند و به طور قطع ثمره این اقدامات برای مردم به یادگار خواهد ماند.

شهردار کرج اضافه کرد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر را در این دیدار مطرح کردیم، دولت از صندوق کارآفرینی امید به ازای تعمیر و اورهال هر دستگاه اتوبوس ۲۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند از این رو درخواست ما برای ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بود که مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: تهاتر طلب شهرداری کرج از دستگاه‌های دولتی با بدهی بانک‌ها بود که این موضوع نیز در قالب ۱۰۰ میلیارد تومان با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تا پایان سال ۹۹ محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =