احمد خیری

فراخوان انتخاب و شناسایی پیمانکار برای چندین پروژه عمرانی مرکز حلقه دره انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، اظهار داشت: تمهیدات لازم در راستای ضدعفونی همه خودروهای حوزه حمل و جابجایی پسماند اندیشیده شده‌ است.

وی با بیان اینکه لوازم کافی برای ایمنی و بهداشت فردی کارگران حوزه پسماند در اختیار آنها قرار می گیرد، اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، موارد لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به کارگران آموزش داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشکده علوم پزشکی استان البرز مبنی بر مدیریت پسماند مراکز بیمارستانی و مراکز درمانی با ماشین آلات استاندارد و تخصصی و دفن مجزا از پسماند عادی خبر داد و عنوان کرد: اقدامات لازم در راستای ادامه و تکمیل پروژه های عمرانی منطقه حلقه دره در حال انجام است.

وی ادامه داد: فراخوان انتخاب و شناسایی پیمانکار برای چندین پروژه عمرانی مرکز حلقه دره انجام شده است.

خیری بر لزوم توسعه کارخانه کمپوست مرکز حلقه دره و افزایش ظرفیت ۸۰۰ تن در روز تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و به زودی اجرایی می‌شود.

به گفته وی، سیستم استحصال گاز پسماند از شش حلقه چاه در حلقه دره به صورت آزمایشی فعال شده است.

خیری با اشاره به موضوعات متعدد دیگری مانند بازچرخان شیرابه و فراخوان تصفیه شیرابه مرکز حلقه دره تصریح کرد: تکمیل لندفیل مهندسی بهداشتی که یکی از پروژه‌های شاخص ملی محسوب می‌شود تا پایان خرداد ماه بهره برداری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =