سرای محله

افتتاح ۶ سرای محله در روزهای آینده خدمتی دیگر از سوی مدیریت شهری به شهروندان کرج خواهد بود.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به نقش آفرینی مردم در اداره امور شهری و موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و لزوم افزایش مشارکت مردمی در امور مذکور گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، ایجاد انگیزه برای مشارکت اجتماعی و از طرفی بهره گیری از نسل جوان مستعد، هدف اساسی و بزرگ مجموعه مدیریت شهری است. بطوری که استفاده از قابلیت ها و توانایی های مردم در امور شهر، بخصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی را در اولویت قرار داده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهروند مداری یکی از اولویت های مهم و اساسی در مجموعه مدیریت شهری است، شهرداری کرج و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تصمیم به راه اندازی سرای محلات در مناطق گوناگون شهر کرج گرفته و بزودی آیین افتتاحیه آنها برگزار خواهد شد.

معاون شهردار کرج و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: هدف از راه اندازی این سرای محلات، تلاش در جهت ارتقای سطح زندگی، بهبود ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توسط مردم، همیاری اهالی هر منطقه با یکدیگر و مدیریت مسائل مختلف در سطح محلات بوده و نتیجه ی آن نیز تبدیل این سراها به پایگاه تقویت انسجام اجتماعی خواهد بود.

وی در پایان گفت: راه اندازی ۶ سرای محله، در دستور کار روزهای آتی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج قرار دارد و بزودی آیین افتتاحیه آنها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =