فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: اقدامات لازم جهت الحاق روستای محمود آباد به شهر کرج هر چه سریعتر انجام و این محدوده تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فرج اله ایلیات طی سخنانی در ابتدای صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهارداشت: روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کرج است که ساخت و ساز غیر مجاز در آن روز به روز در حال گسترش است.

این مسئول تصریح کرد: رشد روزافزون جمعیت روستای محمود آباد به دلیل نزدیکی به بافت شهری بسترها را برای ساخت و ساز غیرمجاز گسترش داده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: طی بازدیدی که از منطقه 7 شهرداری کرج داشتم انتخابات مستقل روستایی در این منطقه انجام شده است که غیر قانونی است و در آینده با مشکلاتی هموار خواهد شد که بایستی فرمانداری درخصوص الحاق روستای محمود آباد به شهر کرج سریعا اقدام کند.

ایلیات به پیگیری مصوب درآمدی پایدار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: با کمک مجلس این لایحه را دنبال می کنیم تا بتوانیم ساختاری از درآمدهای پایدار را برای شهر تعریف کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: روش‌های متعدد و متنوعی برای نیل به اعتماد پایدار شهروندان به مدیران شهری و افزایش مشارکت شهروندان وجود دارد اما مهمترین آنها رعایت بایسته‌ها و ایفای نقش خلاقیت توسط شهرداری برای تامین هزینه‌های شهر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در مجاورت بزرگراه شمالی شهید سردار سلیمانی زمینهایی برای ارائه خدمات در اختیار شهرداری قرار گیرد.

ایلیات تاکید کرد: چندماهی است که شورای حل اختلاف تشکیل نشده در این راستا از آن مقام محترم درخواست داریم که جهت جلوگیری از تضعیف حقوق شهردار جلسات شورای حل اختلاف بموقع تشکیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =