مسابقه

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج: به منظور ایجاد اوقات فراغت و افزایش جذابیت آن در منزل شهروندان، مسابقات اینترنتی دست های مهربان و لیوان چینی برگزار می شود.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: مسابقه ی استعدادیابی دست های مهربان یکی از عناوین مسابقات اینترنتی خواهد بود که از استعدادهای برتر در هر زمینه ای حمایت می کند.

وی افزود: شهروندان در زمینه های ورزشی، علمی، اختراعات، مذهبی، آشپزی، و نوازندگی با هر سازی و خوانندگی ... و همچنین خلاقیت های فردی و خانوادگی جالب در منزل و یا هر طرحی که در نظر دارند برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

این مسئول ادامه داد: پس از داوری و انتخاب نفرات برگزیده، جوایز ارزنده ای از قبیل دوچرخه، نیم ست نقره، دستگاه بازی ایکس باکس و ۷ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰ عدد کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به منتخبین اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای ارسال آثار نیز به اطلاعات موجود در تصویر مسابقه مراجعه کنید.

معاون شهردار اضافه کرد: مسابقه مفرح لیوان چینی نیز از دیگر برنامه هایی است که آغاز آن بزودی کلید خواهد خورد.

رحیمی گفت: بازی لیوان چینی به نوعی ورزشی است که به گسترش مهارت و عملکرد هر دو سوی بدن فرد کمک نموده و موجب افزایش سطح کارایی سمت راست مغز که مرکز هوشیاری و تمرکز و خلاقیت فردی می باشد خواهد شد

وی افزود: این مسابقه در دو گروه دختران و پسران و هر کدام در چهار رده سنی زیر ۷ سال، ۷ الی ۱۰ سال، ۱۰ الی ۱۳ سال (آیتم ۳-۳-۳) و ۱۳ سال به بالا (آیتم ۳-۶-۳) برگزار می شود

رحیمی ادامه داد: قوانین و مقررات بازی بدین صورت است که راست دست ها با دست راست و چپ دست ها با دست چپ شروع کرده و در هنگام چیدن دستها نباید به حالت ضربدر در بیایند.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج؛ مدت زمان کلیپ های ارسالی ۱۵ تا ۲۰ ثانیه و زمان ارسال کلیپ ها از تاریخ ۳ الی ۲۰ خردادماه است.  

وی افزود: جهت دریافت لیوان های مخصوص بازی نیز از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت به اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و تفریحی شهرداری کرج واقع در چهار صد دستگاه، جنب استخر دانش مراجعه نمایید و کلیپ های آموزشی را بر روی سایت سازمان فرهنگی (سمت چپ سایت؛ آوا و سیمای فرهنگی شهر کرج) مشاهده کنید.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر
۳۲۷۱۹۲۷۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =