عسگر نصیری

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش آسفالت مناطق مختلف شهر توزیع شده است.

عسگر نصیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه امسال بهسازی معابر بر اساس اولویت بندی و نیازسنجی مناطق مختلف صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بر این اساس طی دو ماه گذشته بهسازی و روکش آسفالت در بسیاری از معابر پرتردد شهر به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت در مناطق مختلف گامی جدی در راستای تسهیل در تردد خودروها و پاسخ به نیاز شهروندان محسوب می‌شود.

نصیری اضافه کرد: بلوار انقلاب و کنار گذر زندان رجایی شهر در منطقه ۷،  محدوده پل قدیمی حصارک و معابر بلوار موذن از جمله معابری هستند که بهسازی آنها به اتمام رسیده است.

معاون شهردار کرج در ادامه گفت: طی این مدت تراش و روکش آسفالت معابر بلوار چهار باندی در منطقه ۴ و جاده قزلحصار نیز انجام شده و  معایب و مشکلات خیابان اشتراکی و جابجایی تاسیسات آن نیز به اتمام رسیده است.

این مسئول توضیح داد: اصلاح هندسی میدان شهید ایرانی و میدان حصارک نیز از جمله پروژههایی است به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در کنار پروژه‌های مذکور احداث چهار کلیومتر کلکتروم نیز در نقاط مختلف کرج از جمله بلوار استقلال، بلوار باهنر و ... برای جمع آوری آب‌های سطحی در دست اجرا است.

پروژه ادامه بلوار انقلاب تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه این پروژه به طول چهار کیلومتر در ادامه بلوار انقلاب در دست اجرا است، گفت: عملیات عمرانی این محور مواصلاتی اجرا شده و با افتتاح آن شاهد کاهش ترافیک در این محدوده خواهیم بود.

نصیری با بیان اینکه تمام پروژه‌ها در این دوره مدیریت شهری با دقت و سرعت زیادی در حال اجرا است، افزود: اغلب این پروژه‌ها با هدف روانسازی ترافیک کلید خورده که اتمام آنها باعث افزایش اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =