• ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر: 74170
جلسه دفتر شهردار

برای بهره برداری از اولویت اول پروژه به ۳۸۰ میلیارد تومان نیاز داریم که خوشبختانه ۲۵۰ میلیارد اوراق تصویب شده و طی ماه های آینده وارد پروژه خواهد شد.

علی کمالی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به تلاش گسترده شورای اسلامی شهر کرج در دوره پنجم برای این پروژه، افزود: اولویت اول ما برای راه اندازی پروژه قطار شهری ایستگاه اف (۴۵ متری گلشهر تا جهانشهر) است.

 وی ادامه داد: از محل اعتبارات اوراق مشارکت، اعتبارات ملی و شهرداری تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و امسال نیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه را در دستور کار داریم.

شهردار کرج عنوان کرد: همکاران ما در پروژه خط ۲ قطار شهری کرج و شرکت سابیر به عنوان پیمانکار طرح و ساخت پروژه، در تلاش هستند تا با یاری خدا در عید فطر عملیات ریل گذاری در خط را آغاز کنند.

کمالی زاده، در خصوص اعتبارات پروژه عنوان کرد: برای بهره برداری از اولویت اول پروژه به ۳۸۰ میلیارد تومان نیاز داریم که خوشبختانه ۲۵۰ میلیارد اوراق تصویب شده و طی ماه های آینده وارد پروژه خواهد شد و از اوراق قبلی هم ۱۴۰ میلیارد هم باقی مانده که در حال تزریق به پروژه است.

این مسئول افزود: خوشبختانه برای بهره برداری از اولویت اول خط ۲ مشکل خاصی به لحاظ اعتباری وجود ندارد و امیدواریم به زودی شهروندان کرجی بعد از سالها انتظار شاهد حرکت قطار زیر پوست این شهر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =