همتی بازدید بهشت سکینه

بسیاری از کسبه و مشاغل از جمله فروشندگان گل، سازندگان سنگ مزار، ارائه دهندگان خدمات و ملزومات برگزاری مراسم ترحیم در این هایپرمارکت متمرکز شده اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر همتی در بازدید از هایپر مارکت آرامستان بهشت سکینه، تجمیع کسبه فعال در این بخش را موجب تسهیل امور مراجعه کنندگان و حمایت از فروشندگان عنوان کرد.

وی شرایط شهروندان و مراجعه کنندگان به این محل را ویژه و خاص عنوان کرد و ادامه داد: لازم است با ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان، هر گونه تشتت ذهنی و پریشانی مضاعف را برای آنها از میان برده و به آرامش شان کمک کنیم.

این مسئول، با اشاره به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای احداث این مجموعه فروشگاهی، تاکید کرد: هایپرمارکت بهشت، به عنوان نخستین پروژه مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری، ساخته شده و هدف آن ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج، به مساحت پروژه که یک هزار و ۲۰۰ متر است اشاره و عنوان کرد: از ویژگی های ارزشمند این طرح، پیش بینی محوطه پارکینگ برای خودروهای مراجعه کنندگان است که البته این بخش هنوز به پایان نرسیده و در حال تکمیل است.

این مسئول همچنین بر ضرورت فضاسازی و محوطه سازی مناسب برای هایپرمارکت تاکید کرد.

همتی، از فعالیت ها و تلاش های مستمر کارکنان و مسئولان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که در روزهای سخت انتشار ویروس کرونا، خاموش و استوار به خدمت رسانی به مردم می پردازند، تقدیر کرد و اذعان داشت: خدمت بی منت، بدون اجر نخواهد ماند و ما نیز در مجموعه شهرداری شاهد و قدردان تلاش عزیزان مان در سازمان هستیم.

در این بازدید، مدیر کل هماهنگی و برنامه ریزی خدمات شهری نیز معاون خدمات شهری شهرداری کرج را همراهی می کرد.

هایپرمارکت بهشت، با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت، در آرامستان بهشت سکینه کرج احداث شده و بخش فروشگاهی آن آماده بهره برداری است. ساخت پارکینگ و محوطه سازی طرح نیز در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =